.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رقابتهاي قويترين مردان ايران درگرگان

اولين دوره رقابتهاي قويترين مردان ايران در وزن ? ????كيلوگرم از روز چهارشنبه در گرگان آغاز شد.
در اين دوره از رقابتها كه در سالن امام خميني (ره) مجموعه ورزشي آزادي گرگان برگزار مي‌شود، ? ???ورزشكار از ? ???استان كشور حضور دارند. مسئول كميته قويترين مردان ايران فدراسيون بدنسازي و پرورش‌اندام كشور در اين خصوص گفت: اين دوره از رقابتها در اين وزن براي اولين بار در كشور و در سطح آسيا برگزار مي‌شود.
"فرامرز خودنگار" در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: نفرات برتر اين دوره از رقابتها به عنوان اعضاي تيم ملي براي شركت در رقابتهاي جهاني انتخاب خواهند شد.
به گفته وي، اين رقابتها در سه مرحله مقدماتي، نيمه نهايي و فينال برگزار خواهد شد.
وي تصريح كرد: در مرحله مقدماتي اين دوره از رقابتها تمامي ورزشكاران در دو آيتم "اسكات تعالي" به وزن ? ????كيلوگرم در مدت زمان ? ???ثانيه به طول ? ???متر و همچنين آيتم "حمل لاستيك" ? ????كيلوگرمي در مدت زمان ? ???ثانيه به رقابت خواهند پرداخت.
وي ادامه داد: در مرحله نيمه نهايي ? ???ورزشكار برتر دور مقدماتي كه امتيازهاي بالايي را كسب كرده‌اند، در آيتم‌هاي "كنده فلزي" به وزن ????? كيلوگرم و "حركات سه‌گانه" با هم به رقابت خواهند پرداخت.
خودنگار گفت: در مرحله فينال ? ???ورزشكار كه در مرحله نيمه نهايي بالاترين امتيازها را كسب نمايند، در آيتم‌هاي "گوهاي سنگين"، "حمل چمدان" به وزن ? ????كيلوگرم و "پلكان قدرت" با هم به رقابت مي‌پردازند. اين دوره از رقابتها به مدت سه روز در گرگان برگزار مي‌شود.(irna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.